how many of you are real playaz?
have you ever paid attention to my prayaz?
losing track, how to act upon the map those wicked
muthafuckaz wanna put me in a bag ain t see no respect
for the best. "who's trying to test?
lost in a forest where i thought i could rest in bed


無助 這一片荒蕪 於是乎
沒用處的抱負 埋在這片土
無辜 時間被蟲蛀 於是乎
生命像菸屁股 燒成了骷髏


give me the map! between the good and the evil i question
the fight against the hype satan's black cloak that
shades the clouds and the moonlight makes me see /
things with my thind eye, lord


迷糊 一路的盲目 於是乎 隨著音樂起舞 就跟著打鼓 
這環境 我怎麼選擇 守規則 或者 闖紅燈
迷路 這一步一步 於是乎 是被自己放逐 等著被擺佈
這氣氛 我怎麼選擇 要提昇 或者 要沉淪


太矛盾 因為太青春

我要怎麼平衡 取捨

Where should I go ? What do you know?


The devil is tempting me, haunting me the angel is watching me eternally
I'm at the crossroads with the bible mow I need a role model, not a big apple


能不能解釋 到底是什麼事 讓我想憔悴 又讓我放肆
為什麼 一直 我就是如此 如此無知 又想堅持 又想排斥


helpless ! why wo many ways ? i used to be
lost but now i know i gotta find my way


問問我的基督 這一路何不滿足我的滿足
畫不完的地圖 於是乎
凹凸的離譜 凹凸的衝突


混蛋 打從娘胎就被蓋棺
比最難的比賽 做最壞的打算 慘慘慘 嘖嘖嘖 慘
長大要賺 一萬二萬三萬四萬塊 五萬六萬七萬八萬塊
不管怎麼趕 不管怎麼幹 走哪條路都塞 走哪條路都屎
應該怎麼辦呢又能怎麼辦 當現實與理想衝突



善哉 善哉


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 milktea75212 的頭像
    milktea75212

    milktea75212的部落格

    milktea75212 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()